5:32 PM Noua Tehnologie Pentru A Îmbunătăți Experiență Aparatul Auditiv | |
Scris de Geoffrey Cooling
Am fost recent introdus pentru Pacient Perspective de Unitron, am auzit despre asta și m-am gândit, "Hei, asta e o idee bună". Apoi a mers imediat despre afacerea mea sensul să se uite în ea. Nu s-a întâmplat, ce pot să spun, probabil că eram beat și demență cu debut precoce este târâtor. Apoi, când am participat la Unitron se Angajeze în urmă cu câteva săptămâni am primit-o mai aproape și mai în profunzime uita-te la ea. Am fost uimit, nu doar de ceea ce este acum, dar ceea ce ar putea deveni în viitor. Hai să vorbim despre asta și de ce cred că se va schimba fata de auz accesorii pentru totdeauna. Se implice mai mult cu auzul îngrijire Cred că această caracteristică este deja o modalitate de puternic pentru tine de a colabora cu audioprotezistul pentru a îmbunătăți experiența dvs. și de control asupra aparate auditive. De asemenea, cred că această caracteristică dacă s-a extins în unele moduri și combinate cu cloud computing ar putea schimba prima formă și de a regla fin de proteze auditive pentru totdeauna în bine. Acest lucru ar putea duce la o mai bună prima se potrivește și mai puternic și eficient de reglaj fin de aparate auditive, asigurându-se că experiența cu proteze auditive este una bună de la început. Combinat cu un utilizator de reglaj fin capacitatea (da, tu) ar putea crește, de asemenea, colaborarea cu personalul medical în timp ce, de asemenea, oferindu-vă mai mult control, hai sa vorbim despre Pacient Perspective și viitoruri posibile.
Ce este și ce face? Pacientul Insights este un sistem de feedback care trăiește pe U Controla aplicația de pe telefonul inteligent, acesta vă permite să dea propriul feedback cu privire la cât de bine faci în momentul de față și sunetul situația în care te afli. Se înregistrează setările de sunet aparat auditiv sunt în, și înregistrări de comentarii. Apoi trimite informațiile la audioprotezist software, permițându-le pentru a vedea exact ce se întâmplă cu tine în timp real situația. În efect, acesta este conceput pentru a vă permite să colaborați la auzul pasă, știu că nu este pentru toată lumea, dar frustrat, este trimis de la dumnezeu. Ea trebuie să fie activat și configurat de către auzul profesionale, și, desigur, au, de asemenea, să aibă un streamer și U aplicație de Control de pe un telefon inteligent. Cu toate acestea, cred că este în valoare de investiții și curba de învățare. Beneficiul pentru tine Cred că actuala beneficiile sunt clare, sunt mult mai implicați în îngrijire audiere și pentru profesioniști, este feedback-ul de încredere, în ceea ce privește cât de bine faci. De asemenea, în mod clar, spune-i despre experiențele tale în timp real, situații și steaguri ce ar putea avea nevoie să se uite la atunci când te duci pentru a urmări și de reglaj fin. Pana acum le-a fost întotdeauna dificil pentru profesioniști pentru a obține informații bune, utilizatorii de memorie și capacitatea de a explica o experiență care s-a întâmplat în urmă cu o săptămână a fost întotdeauna o problemă. Eu întotdeauna mi-a cerut Pacienților să țină un sunet jurnal, oferindu-le antete pentru a înregistra informațiile sub care le-a determinat să scrie lucrurile pe care am nevoie să știu. Această metodă a ajutat un pic echitabil, cu toate acestea, dacă am avut acces la ceea ce auditive-au făcut la timp, ar fi fost cea de-a doua parte a puzzle-ului.Ar fi fost date m-aș fi bucurat pentru crede-mă. Rezultatul ar trebui să fie mai fin, auditive care se potrivesc mai bine pentru tine și o experiență mult mai bine în mișcare înainte. Cum Ar Putea Schimba Lucrurile Pentru Totdeauna Am vorbit recent despre viitorul aparate auditive, cred că va trebui să actualizați această secțiune destul de regulat. Ce ar putea Pacient Perspective pentru viitorul aparatele auditive? Cred că una mai bună, un viitor de aparate auditive care se schimba automat și upgrade soluție acestea sunt furnizarea. Această tehnologie deja adună unele date bune, dar dacă a fost crescut pentru a include o imagine detaliată a mediului de sunet ar crește dramatic nostru de înțelegere a situației în care te afli. Dacă acesta a fost combinat cu un reglaj fin capacitatea de partea ta, ar fi, de asemenea, să ne dea o înțelegere clară a ceea ce ai făcut pentru a face experiența dumneavoastră mai bine în acest moment. Ar fi fantastic de date, aceasta ne va permite pentru a vedea date în timp real privind preferințele, dacă acesta a fost etichetat cu informații simplă, ca exprimare mai clară, mai confortabil, ar fi, de asemenea, ne permit să înțelegem ce schimbări a făcut pentru tine. Date utilizabile Dacă datele au fost combinate cu unele de inteligență artificială în cloud ar permite ca datele să fie folosite pentru a schimba în primul rând se potrivesc protocoale și fin protocoale pentru aparat auditiv. Aceasta ar permite decizii despre auditiv caracteristici și funcții se bazează pe date în timp real de mii, dacă nu milioane de utilizatori. Eu chiar cred că acest lucru ar putea schimba fata de aparat auditiv se potrivește pentru totdeauna (scuze amețitoare tocilar moment).Soluția cloud ar putea fi apoi utilizate pentru a actualiza auditive pe o bază continuă cu noi și mai bune setări care a făcut auditive mai bine și mai personalizate pentru utilizator. Viitorul aparatelor auditive Unitron au introdus o altă caracteristică unică, de care este axat pe colaborare și experiența utilizatorului. Cu toate acestea, cred că doar cu puțină imaginație, de asemenea, au arătat calea spre un posibil viitor pentru aparatele auditive. Acum, Pacientul Insights este o soluție ideală pentru tine de a se angaja cu dumneavoastră profesionale într-o mai profundă și mai eficient. Numai imaginația Unitron și alte aparate auditive producătorii limite ce ar putea fi. Dacă aveți un set de Unitron Nord auditive și nu ai U de Control app gândește-te să-l sortate. Cred că această caracteristică este fantastic în perioada inițială atunci când achiziționați un aparat auditiv, cu toate acestea, de asemenea, cred că are continuă a beneficia de un utilizator. Să ne spui de ce crezi, contactați-ne pe info@hearingaidknow.com cu propriile experiențe și gânduri.
Sursa Articolului: https://www.hearingaidknow.com/hearing-aid-tech-patient-insights
NOTĂ: Platforma traduce automat și în timp real folosind Google Translate și de aceea uneori traducerea este aproximativă sau chiar amuzantă. Totuși puteți găsi destule detalii lămuritoare în acest articol. | |
|
Всего комментариев: 0 | |